Oglašavanje – Google AdWords

Zašto se oglašavati na Google-u?
Oglašavajte proizvode korisnicima koji se nalaze na određenom području (po geolokaciji). Nema najnižeg obveznog iznosa potrošnje niti vremenske obveze. Uz opciju cijena-po-kliku (pay-per-click), Vi plaćate samo ako netko klikne na Vaše oglase. Oglas se prikazuje korisniku u trenutku kada on traži uslugu ili proizvod koji nudite.
Detaljne statistike dopuštaju uvid u svaku uloženu kunu, u svakom trenutku. Prema nezavisnom istraživanju comScorea, Googleovi oglasi dopiru do preko 80% svih Internet korisnika. Oglasi se prikazuju na Googleu, Googleovoj sadržajnoj mreži koja ubraja milijune web stranica (uključujući i naše najveće portale poput Jutarnjeg, T-portala, net.hr-a i drugih).
“Google je najveća i najpopularnija svjetska tražilica,
ako se pitate kako da se Vaš proizvod na Google tražilici pojavi ispred konkurentskog,
GoogleAdwords ciljano oglašavanje pravo je rješenje za to.”
Besplatno savjetovanje i procjena budžeta
Razmišljate li o Google AdWords oglasima ili općenito o oglašavanju, kontaktirajte nas kako bismo napravili besplatnu procjenu i ponudu. Kontaktirati nas možete najjednostavnije putem online kontakt obrasca na dnu stranice.
- Offline
- Veleprodaja
- Maloprodaja